MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

insomnia

Kategori: Allmänt

Sover skitdåligt...somnade 6 igår natt/morgon..ike bra,sen upp idag på morgonen och dra t gamla chefen på fika. Fick en go tårtbit  och bara chillade i timmar. Sen var d bara att dra hem t en annan kompis och äta middag. Fick pröva på familjelivet..Jag,man o 3 barn....åt middag sen låg vi i soffan,jag o 2 barn o kollade film. Bara träffat ungarna 3ggr,men tjejen där...6år...pussade sönder mig och bara höll hand ich ville vara nära.Hmm....Wierd..men mysigt? jag var accepterad,typ..Barn säger ju som de känner...Min tös satt på andra sidan brevid mig och fattade inget.hahaah
Ne...d var riktigt mysigt faktiskt.
Imorn blir d telefonköp sen Landvetter...ÄNTLIIIIGEN...Sover över...Lördag blir d 2års alas,sen Lerum. Jag e fan tvingad att komma för jag e bäst...Hahah..Känner mig verkligen inte att jag e bra nånstans dock.
Sen blir d födelsedagsfirande 2 helger i rad. Alla fyller år....
Halsbränna på detta!!!usch...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: