MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Burn

Kategori: Allmänt

Halsbränna...bara tänker...på att de inte saknar o tänker på mig utan mer att de är glada för att jag e "väck"...Jag har på ett sätt skapat d hela,men d finns ju 2 sidor av allt. Ägg o bacon i magen...som jag fick serverat inatt...MUMS...blir en macka med leverpastej o sen glass...Kollar jobb oxå.
Har även andra funderingar...Otrohet,mörda för pengar,vara ihop för pengar.
Jag kan inte fatta..såg just ett program..där en kvinna dödade sin man för att få ut livförsäkringen på 31.000dollar...pengarna tog slut för fort så höll hon på att mörde sin dotter för att få hennes livförs.Hon överlevde som tur var...Dottern alltså...Och kvinnan dog till slut (Marie Hilley).
Och killar som lever "svenssonliv" som är otrogna,eller håller på....man tappar ju lite respekt,och jag ser sånt för ofta.
Ne,åter till jobbsök....Ont som fan i magen o halsen.Usch...Luktar svett oxå...ligger och kallsvettas.Tänk att tankar kan få en att svettas.Vem behöver gym??inte jag...
Och lilla lammet som återkommer om o om o om...han e go på sitt lilla sätt.as a friend

Kommentarer


Kommentera inlägget här: