MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

KEA

Kategori: Allmänt

Idag var d slappt,sen blev d läkarbesök med massa gråt o trots.Önskade mitt ex där en del 5000ggr.Det är ju mamma,pappa hela tiden så jag tror d skulle hjälpt en massa. Vet inte hur många ggr hon säger "mamma o pappa",bara hon äter frukost måste hon äta 2 mackor,och de heter så klart mamma o pappa.
En maskin skulle testas på henne så vi skulle veta hur den ska sättas på inatt.Hon snarkar mycket o jag tackade ja till en studie. En maskin som sitter på hela kroppen o mäter syre mm.Efter övertalning o mut (korv med bröd på Ikea) gick hon med på det. Efter det blev d biltvätt på TIDE. Klart bäst,och jag fick erbjudande på 49kr för hela altet ist för 100.HELT KLART VÄRT D.
Så det var IKEA,men ingen korv..Vi lyxade till oss ist. Hon fick köttfärs o jag åt köttbullar.Fan vad rik man skulle varit om man tog alla matpengarna o åt där varje dag ist.Frukost 10kr och vår middag gick på 38kr alltsom.Blev man mätt då?SOM FAN.
Sen blev d Lidl o Emmaus.Sen blev d sängdax o protest.Japp
Hmmm...väntade rills hon somnade o satte på henne alla slangar mm...Men den som ska in i näsan tog hon bort.FUCK..kan inte ge mig innan den sitter inne.
Så imorgon f.m. ska vi lämna tillbaka saken och om 6månader ska vi tillbaka och göra om detta.Märkligt att ingen ersättning ingår....
Borde betala räkningar nu..VILL INTE.
Undrar vad vi ska göra imorn...Ville bjuda en vän på lunch,men d gick inte.Kanske torsdag...Så imorn blir d väl ev Erikshjälpen som vanligt. Om man ska t gamla jobbet o hälsa på och bjuda på fika oxå kanske?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: