MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Kan inte

Kategori: Allmänt

Jag kan bara inte
SOVA
Igår somnade jag 5.30..upp 6.20...Kid leverans. Jag e helt slut i huvudet.Men jag tänker så enormt mycket...vilket man inte kan tänka sig när man ser mig.
Tänker o saknar o tänker. Vill vara kär. Men jag kan inte.Stängt av allt d där,för jag blir ändå bara sårad.
Så det är ingen idé alls.
Vill komma bort,och jag hoppas jag befinner mig i Stockholm om en vecka. Vi får se. Får väl snart svar. Vill till Tallin med...och jag känner en del som vill med. Men sen e d där med tryggheten som sätter stopp. Pengar. Men herre,d kostar ju inget.Resan upp,sen är det bara att ta med pastasallad o mackor. Man klarar sig bra på det i 2 dagar. Har man inte mycket pengar måste man ine äta på lyxrestaurangen på båten. Man löser d mesta genom att tänka smart. Gjort det förr och inte har vi svultit direkt.
Usch..2L vätska i kroppen...Ja,jag fick för mig att laga 1,5L soppa,som jag åt upp på 2h,sen 1 stort glas juice på det.Svullen i magen?jag?nej då..
Nu till helgen e det fest,men jag är tveksam. Nästa helg kommer Björnens kompis ner igen. Jag o han o några öl.Blir bra.För drar jag till Elstockholmo är jag ändå hemma till fredag.Nej,fan...hmmm..jag ska ju på massa möten.Kom jag på nu...vad fan.ÅÅÅh...ne,jag ska spela lite spel nu.Blev arg
Fan fan fan fan....komiskt att jag kom på detta samtidigt som jag skriver..Hmm...Fingrarna lever sitt egna liv.
Nästa vecka då..kellys o 2112...No fucking avenyn
Och nästa månad e d jul...Vart har detta året tagit vägen???d har gått för fort

Kommentarer


Kommentera inlägget här: