MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Wunderbar helg

Kategori: Allmänt

Hade en underbar helg...verkligen....Fredags var jag o kollade på Paddan på Valand...mycket folk som fan..Äntligen har folk upptäckt Hårdrocksklubben Club Jam. Man kände en o annan. Jag drog dit själv.....Hade verkligen en kul kväll...(ovanligt?)På natten träffade jag Adde och pratade ut. Men ja...d mesta e på hans villkor...Me ikke gillar.. Lördag hade jag inga planer för alls...ville bara vara hemma...Men det slutade med att jag träffade Björnen o Niklas i Slottskogen. Nykter och de fulla. Men herre vad kul jag hade.Inte skrattat så mycket sen sist..när d nu var...Halloween? jag har än idag ont i magen o träningsvärk i hela kroppen. Ja,man satt lite roligt på gräset i några timmar. Några polare till mig kom dit och vi tände en liten brasa och satt där för oss själva. Ne,detts ska göras om...snart hoppas jag. Sen drog vi till stan en 30min kanske...sen hem till Björnen. Jag åt upp hans mat och sov.Kebab...var ju svingött...vitlökssås... Söndag kollade vi tv och halvbråkade som vi alltid gör. Blev hemkörd 16...18 blev jag lite rastlös och bestämde möte på puben med 2 gamla bekanta. Vi var 5-6 pers på hela kvällen....men kul hade jag o 2 till iaf...:) Drog hem relativt tidigt. Tog med mig en padda hem...Han var alldeles för full...jag e sjusst jag. Han ska hjälpa mig imorn med ett brev till AF...:) Idag har min tös kommit...15:50...16:00 kom Björnen..Vi drog till Biltema och bytte ut bilens batteri...OCH whala....MIN BIL FUNKAR!!!!!! Jag e så glad...studsade upp o ner som en jojjoboll....800kr fattigare men men....nu hoppas jag att d bara var detta som var problemet och inte nåt annat. Märker jag snart isf. Saknat min bil som fan. Sen drog jag o tösen till Coop och traskade runt i 1h...handlade smått o gott...Kyckling o Burgur:) med vitlöks sås.MUMS... I förrgår bestämdes att jag skulle iväg.Spontant. Igår bokades och betalades biljetten. Ska bli så nice....jag e borta ett tag.Utanför landet...Här blir d sol och bad o god mat. Kommer nog hem 10kg tyngre..VILL IKKE!!! Måste bara fixa hyrbil,men jag har inte råd alls känner jag. Den här pengar dilemmat hela tiden.....Men bara jag o tösen kommer iväg så...:) Skuts fram o tbx fixades på direkten:) Torsdag--ADIOS SWEDEN

Kommentarer

  • Troylive säger:

    Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

    2011-10-26 | 10:50:11
    Bloggadress: http://troylive.blog24h.com

Kommentera inlägget här: