MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Tillbax efter en bra helg

Kategori: Allmänt

Bra helg med gamla o nya vänner...skrattat o haft kul...suttit hemma sen uteserveringen...Blev bjuden på fest i Majorna av Hästen men d blev långt att åka...
Jag fick många kramar,vilket min "kille" inte gillade alls...svartsjuka på max nivå...bråk efter d...en massa "vill aldig mer prata med dig"...inte kul dag idag...men sen kom "saknar dig redan"..så imorn ska vi fika o prata...usch..att folk inte kan acceptera att jag har många bekanta...han visste ju om allt detta sen dag1...
men men...kille o kille vet jag inte om han e dock..vi har inte sagt nåt...o nu e jag bara förvirrad....
rädd att sånt här kan bli värre o större senare....
men men...idag e vi inget längre iaf. Får prata o prata.
Helgen e redan bokad. Fredag ska jag träffa en gammal vän....som jag inte träffat på snart 1år..spännande.
Lördag e man bjuden på en stammisfest på Järntorget. Nice
Ne,ska krypa ner i sängen...värma upp den o somna gott:)
Och jag e så stolt över min tös...Hon har gått på pottan heeeela dagen idag:) Och hon vill verkligen inte till dagis imorn...d e bara mamma som gäller...:) Mitt lilla hjärta...Hon hatar den nya avdelningen,fast de säger att d går jätte bra,så gör d inte det...klart de måste säga så
Skönt att knappt varit ute nåt sista tiden...haft annat att göra.Nästa vecka blir d landet och träffs folk nästan varje dag o prata:) Kanske luncha med några:)
Lkte med min nyinköpta radiostyrda bil på landet:) den e rooolig...orkade inte uppför den branta backen bara..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: