MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Sol sol

Kategori: Allmänt

La mig vid 3 inatt...chattade i timmar...fick även ett samtal om vi skulle sitta hemma o ta nån grogg. Men jag dricker ju inte en droppe hemma när jag har tösen.Vet ju alla...Morr....just när jag släcker ner kommer tösen ut...hon ville vara brevid mamma...sen har hon kissat ner sängen så jag sa OK. Däe låg hon...och jag tog täcket över huvudet för att sova. Hon drar bort det..."Mamma vill ju sova..."
"Ok...men jag vill titta på mamma" sa hon och klappade mig på kinden...Herre...
Idag vaknade tösen sent..Hon fick sova ut....sen dagis o leka,och jag o Myran fixade lite saker sen solade i gräset i nån timma. Sen hämta tösen och åkte runt i massa affärer. Hade en trevlig dag. Solade för första gången.....Mycket nice...Massa olivolja på kroppen...så man får lite färg iaf:)  Pratade mycket om folk som vill ha en partner o familj men ist bara sitter på krogen dag in o dag ut...Då kan man ju aldrig få d andra livet...
Imorn funderar jag på landet...vet inte än..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: