MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Fullt ös

Kategori: Allmänt

Haft en kanon vecka med nya vänner....massa filmkvällar:) Spec igår...en skcäkfilm..Sen blev jag skrämd hela natten..MORR....jag e lättskrämd...
Tisdag var d dagisfest,och jag fick leka mamma pappa barn..eller leka e fel ord...Tösen fick vara med mor o far....Kan tänka mig hur mycket sånt betyder för henne innerst inne.Men hon ville bara åka hem med mig....Naaaw....söte sak...
Fick ett par tårar i ögonen kan jag säga...
Fått tillbaka vänner som varit sura på mig...o jag på de....:) E nöjd med allt.
Men jag e lite försiktig med nyare vänner....känner jag...ger alla 2år...
Ikv vet jag inte vad som händer...Skulle träffa en gammal vän tolv....midnatt trodde jag....12 på dagen menade han...Hmmm..så han satt på Dub o väntade..då sov jag.
Imorn e jag bjuden på stammisfest...hmmm....o de andra stammisarna e inte bjudna..hmmm....vet inte hur jag ska göra än
Och en iller....ja..nu e jag på ruta 1 igen...eller vi..eller nåt...herre....men men....han pratar med mig nu iaf...jiha
Skulle vara roligare att bli upphånglad och få höra några fina ord....men men...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: