MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Frisk luft

Kategori: Allmänt

Idag har vi åkt affär t affär...shoppat...massa skit:)
nedå...
sen blev det landet. Det var ändå festival utanför mitt fönster idag o bilen får ej finnas där förrän söndag...så
och nu har jag suttit här.Ppå en pall i 1,5h...Sett solen gå ner,lyssnar på fåglarna.Njuter av frisk luft.
Imorn lämnas tösen,sen hem,bjuda på kaffe (ev) sen e jag bjuden till slottskogen,,en vi får se..tror inte jag hinner.Sen e d helg.Och jag har 10 olika pers att träffa....haha....får bli nån av de.Igår hade jag filmkväll...vely nice:)
Dax att dra sig in i vagnen....kliar ööööverallt...fastän jag har massa kläder på mig...så kliar d...som in i bängen....känns som att jag badar i myrstock...Inte nice
Nästa vecka har jag masssa planer..men just nu kommer jag inte på vad d var...Hmmm...
Sjunger: Jag hade en gång en båt i hjärnan...jag e nog inte frisk...iofs så får jag höra d varje dag...att jag e udda:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: