MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

BILring

Kategori: Allmänt

Herre...tillbaka i verkligheten..vill tillbaka...knappt saknat nån. Några få...köpt presenter till de som hörde av sig....och de fick massor..herre...eller ja...massor o massor..de få pengarna jag hade gick åt tösen och vännerna o lite till mig.
allt har gått bra...jag e nog inte flygrädd längre...nu vill jag bli pilot:)
fan vad d e coolt med flygplan...Satt vid vingarna o filmade uppstigning o landning:) herre vad fascinerande....men d e nog bara jag...slla andra sastt o läste tidning eller lyssnade på musik..Jag o tösen halv skrek o wowwade...hehhe..
hade d trevligt o lugnt i Budapest. Fick höra massa historier om min mormor o morfar som jag aldrig träffat....Även fått höra en underbar saga om en släkting som jag ska skriva om en dag. Borde bli en bok d där...handlar om en man som blev kär i en tjej som 18-19åring...hon var 16-17...han ville gifta sig..hon blev rädd...hon var för ung...de ville skaffa barn,men så fick de reda på att d inte kunde bli så....de skildes åt och gifte sig på varsitt hål och skaffade massa barn..20 år senare möttes de igen...och de bor ihop och är kära som fan....
Idag har jag haft en mysig filmkväll...2 filmer på raken o mys i soffan. Av en kompis.
Ingen stelhet...låg tätt intill o mös o glodde filmer..o åt skit...
Shit...gått upp 6kg....jag har fått bilringar!!Blev retad hela kvällen..." vad söta de e..." njae...
så nu blir d bantning...aldrig haft bilringar innan...dallrande saker...usch
nu ska jag sova...imorn blir d storstäd..
Och min tös ville inte till sin pappa idag...man smälter..men d gick nog över ganska fort tror jag.Gull unge som var väldigt trotsig sista 2 dagarna.herre....
Ska nog tillbaka i sommar....fixa klart min rygg o nåt mer...ska spara cash..så snart e jag där igen...med en kompis denna gång.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: