MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Amon

Kategori: Allmänt

Drog t stan själv o tog 2 öl,sen mötte jag upp killarna vid trädgårn. Uppskriven på gästlistan kom jag just i tid för spelningen. Fick öl o grejjer..Träffade min gamla chef som även hon bjöd på öl. Hade skitkul. Headbang o så....
sen blev d rb...vi följde med 2 killar dit. Och min vän o en av de ville slåss....Hmm...suck....fick stå emellan o säga t de att skärpa sig...Så blev d.
Missade sista vagnen hem. Blev taxi med killkompisen.Han sov på min soffa o jag i tösens säng.
Sen vaknade man av att min nalle hade pipit sen tydligen 6 på morgonen....
Vi glodde tv o jag kände mig stressad..skulle städa,fixa tårta,handla mmm..Folket skulle komma 15...Jag gick upp vid 1...drog t affären 2, o tösen kom 2.45..stress.
Vi var några stycken. Firade och sjöng i köket. Vely nice. Och i samband med 3års åldern kom även trotsen....Haha....ja,nu e den värre än d brukar..men men...d går fort över...Igår var Björnen här...han fick i sig mat o tårta..sen glodde vi film. Har snart känt varandra i 1år..herre....tiden går fort.
Idag hade dagis stängt,så d blev en tripp till Högsbo med ena bäste vännen,sen åt vi mat på 421,o sen åkte vi hem till andra bästa vännen....3 trotsiga barn o 3 irriterade mammor..hahah....just d...var på Jula o köpte mig ett litet växthus...119kr:) Imorn ska jag köpa massa bärbuskar...eller buskar o buskar...19kr....
MUMS
Här ska planteras..
Fredag e d demonstration utanför mig...massa folk...Men på eftermiddagen drar jag med tösen till Slottskogen o kollar på när Valle springer....o fikar med massa folk..:) ska bli nice
Imorn drar jag o Mir till Ikea o glor runt...o fikar.
Kvällen idag har varit så där...blev kallad "vad d ska vara synd om dig"....för att jag var besviken över en vän,som bara borde sagt förlåt...inget mer...
men men...d e synd om alla människor om man ska se d på d sättet...alla har problem,alla ältar på olika sätt.Men e man vän så ställer man upp o lyssnar o ställer upp o inte säger att d e synd om nån....jaja....ORKA...när folk e lyckliga så ser de saker på andra sätt....
Drellen ska fiska på lördag...fan vad sugen jag e.....väldigt...men om nån vecka..då jäflar...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: