MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

28maj

Kategori: Allmänt

Firade vi Jamy...Jag,AK,Han,Paddan,Erik o en del till. Kings Head. Hade väldigt trevligt. Sen drog vi till Dubliners på Järntorget,men eftersom vissa inte kom in så drog vi till stan. DÄr träffade jag så klart en del gamla vänner....Som jag jämt trodde hatade mig...men d tror jag ofta om folk...Men det gör de ju inte...
Fick panik på allt folk o drog hem. Med mig kom ganska många.Jag drog hem o sov.
dagen efter var jag ganska depp...Över Illern...haha..ovanligt...ne,men inte så....jag var bara lite ledsen eller nåt..mycket över Mors dag...Trodde väl jag skulle få ett litet samtal,men ne.....
...satt o pratade med folk hela kvällen,sen tyckte Björnen att han skulle komma över o pigga upp mig.Fick vakna till liv,bada,dra och handla o 22 stog han utanför o väntade. Vi kollade på Dirty Movie....herre....sjuk film...med min humor..Ok,vissa var lite väl grova...men de flesta var som gjorda för mig. SE DEN!! Men jag varnar er....
Grov sex,dvärk mm humor.Ex:
-Mamma, var kommer bäbisar ifrån?
-Från storken...
-Men vem knullar storken då?

Dirty Movie...
Ne,d var snällt av honom att spontant komma över.
Inatt sov jag noll....kunde inte sova..Låg o tänkte...Vaknade 6 o var vaken till 11...sen somnade jag och gick upp 14.
Hämtade tösen 15.30....Herre...hon var glad.."Min mammaaaaa har kommit" skrikandes..:) Köpte en fin blomma och åkte till mor för att överraska henne (en dag för sent)
Hon blev rörd....sen låg jag o tösen och glodde dvd...sånt vi aldrig gör...vi gör ju massa annat.
Men d var nice..Hon låg på min mage o halvsov...
Stackarn e alltid trött på måndagar....förstår henne.
Imorn ska jag sola utanför hemmet...ska ju bli varmt...Jag o Myran...
Onsdag kväll planerar jag att dra till landet....njuta av sista dagarna i husvagnen.Nu är den till salu. Men d e bara för att jag vill köpa en nyare:)
Fredag ska det bli lunch med bästa vännerna på Berså,sen Aeroseum...men d har jag nog skrivit om....Och om 2v ska vi alla dra till Vattenpalatset.
Kul att hitta på saker med barnen....De älskar ju varandra o d e kul att växa upp ihop.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: