MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

To Die- Livet

Kategori: Allmänt

Lördag natt...ringde telefonen...2ggr....jag somnade just och hörde d knappt. Vaknade av ett sms kl 04...Nån har pratat in. "Hej då...älskar dig..hej då"
Min första o enda tanke..."död"
Jag ringde upp o frågade hur d var...Det var tydligen bra,men ändå inte. Personen ville inte finnas mer. Mitt hjärta gick nästan sönder. Sånt här ska inte hända mig.... Jag väckte tösen och illfart till stan.
Hämtade upp personen och körde hem. Personen grät under hela bilfärden. Och jag var i chock tillstånd. Nästan så att jag satt och skrattade...jag var så chockad. Skulle jag inte agerat så....personen skulle gjort nåt dumt.JA.
På vägen hem kom tårarna....Sen somnade vi båda i soffan.
Lördagen + söndagen åkte vi runt på bäckebol,neton net...köpte en nalle. Söndagen blev d net on net igen,lämnade tillbaka nalle. Gillade den inte.
På e.m. träffade vi en gammal vän jag inte pratat med på länge. Jag tröstade,för hon mådde inte bra. Ett par som gjort slut...bara så...
Sen drog jag till bästa vännerna o åt. Ungarna lekte,eller ja...min ville vara med mig o de andra skrek. Trotsåldern e GRAIT. herre...fick nästan tinnitus. Sen var d bara o åka hem o chilla. Mådde skit på kvällen...ångest igen...Men senare gick d bra.Jag fick vara psykolog åt flera o trösta. Fick mig att känna att jag behövs iaf...
Söndagen hade jag tårarna redo i ögonen.Hela dagen....Jag blir bara så ledsen....Sånt här får en att tänka efter,se hur patetiskt d låter...de tankarna...vi har bara ett liv...ett litet liv som försvinner för fort...USch..vill bara finnas där nu....o d kommer jag att göra...Men av alla personens vänner...o de e många..väljer personen att ringa just mig...för jag e älskad sen länge...jag blev rörd...jag e bra o jag e behövd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: