MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Slapp dag med bra avslut

Kategori: Allmänt

Idag har vi slappat o lekt. Sen på e.m. tog vi ett långt bad. Sen kände vi att vi båda blev helt slut o la oss för att vila vid 15.30...Vaknade av telefonen 17.45..."E ni på väg eller?"
SHIT...bara att vakna o dra. Middagen väntade på oss. Tonfisk lasagne. Det lär så där men d var mycket gott.
Man hann inte prata mycket dock...synd synd...Blev mycket runt omkring.
Kom hem vid 20.30...o Sessan la sig sent...21...bra för att vi sov så länge. Imorn ska hon stanna hemma igen. Ja,jag känner att medans jag ändå e hemma kan hon ju oxå vara hemma med mamma. För sen när jag åter jobbar så blir d ju bara till att träffas 3h/dag...Ja,man jobbar ju t 16-17,sen ska ju barnen sova 19-20.
Så jag passar på. Och det är inte så att hon inte tivs direkt...Ne,hon känner verkligen inte för dagis ibland...
Tvättat hela natten nu...diskat..phu...imorn blir d vika,leka..borde tanka bilen..men d får a IKKE..ne,för imorn e d ju "tanka inte bilen-dagen"
Antar d blir en del jobb nästa vecka...eller JAG VET att d blir d...
Och så ska jag få ställa upp som modell för en dag:)Jippie..Länge planerat,men nu snart ska d bli av. Bara studion fixas så....
Ångest för Sessans födelsedag..Hur ska det firas??hmmm..dilemma d där. Helst vill jag ju ha hennes familj med,bara vi...men d går ju inte....Vi sågs igår,mamma,pappa,barn...Herre vad hon sken upp. Blev chockad..Hon kunde nog inte fatta..förrän i bilen..Hon skrattade o var sååå glad..herre...Hon skrek mamma,pappa sen skratt sen mamma,pappa o skratt igen..Lilla tösen...Fattar förvirringen där...Men jag blev glad för hennes skull..Vet precis hur d känns. Man har ju bara en mamma o en pappa. Jag fick se min mor o far tillsammans när jag fyllde 30...de har inte setts sen jag var...Hmm..12-13? nåt sånt...Massa hat emellan de....o det var en av mina bästa dagar...se de på samma plats...Lär jag inte få se förrän...Hmm...jag gifter mig? med min alien..haha
Ne,men d var väldigt fint....Betydde mer än nåt annat just då..o även nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: