MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Skön helg

Kategori: Allmänt

Varit en skön helg med folk..Lördag hade mor min Sessan. Hon ska henne varannan lördag-söndag. Så hade jag det som liten...eller mer,jag var väl med de varje vecka. Men mor min vill se sitt barnbarn 2ggr/månad. Tyckte jag lät helt underbart sessan trivs ju så bra där så...o d handlar om 2ggr/månad....Detta ska vara en rutin.
Jag var hemma med folk lördag kväll.3 grabbar o 2 brudar. Drog in t stan vid 1.20...var på valand. Träffade en gammal vän..Kalle..det var länge sen..som fan. Hon e ju flickvän nuför.
Söndag hämtade jag tösen,åt middag sen hämtade vi Myran..Kom he o åt chips,dipp o glodde tv. Hon drog vid 23...Sen vid 1.30 satt jag i telefon med Hästen som jag gjorde bort mig för i lördags natt...ajaj...trodde aldrig att han ville prata med mig mer...men men...det gjorde vi sen iaf.
Idag efter att tösen lämnades p dagis har jag bara sovit....till 17,sen till 23...helt död i kroppen. Känner mig sjuk.Orkeslös. Deppig...eller mer eldsen. Saknar min tös så enormt....Mest pga saker hon säger till mig som gör så det värmer.
Igår blev jag även bjuden på en kryssning. Herre...E d jul eller? Jag blev jätte glad. Vill man ha med mig fast jag inte har råd så tackar jag som fan o tar emot.Han vet ju min ekonomiska sits så det blir inga lån eller nåt...sånt jag hatar.
Får se om jag kan mm...bilresa o hytt ingår.Ja,jag har ju inte råd alls nu,o d hela kanske kostar 1000...Sen ska jag ev till ungern oxå snart (igen) fast där betalar jag inget. Sen ska jag o lassie på kryssning vi med.Plus 2 till. En e redan fixad.
Ne,jag ska lägga mig ner igen...o dö i soffan...Funderar på att ta 3an jag kan få..Etage...Och kanske låta nån polare bo med mig varannan vecka..För hyran är väldigt hög.Men etage...WOW...Ska kolla om det finns nåt hus  närheten att hyra ist...har ju funnits ett par ggr. Men jag kan inte med att flytta nu....Så jävla elakt mot min tös...
Ne,usch...känner mig varm-het....38C feber kanske..jag som aldrig har feber..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Och det är inte elakt mot sina barn att Aldrig vara med dom på helger?

    2011-03-15 | 19:20:16
  • msevl säger:

    Jag är med min dotter halva helgen annars..och sedan ganska mycket på dagarna om jag e ledig. Då e hon hemma med mig...så vi spenderar mycket tid tillsammans,

    2011-03-16 | 09:39:40
  • msevl säger:

    Jag kan säga så här..jag spenderar mycket mer tid med mitt barn än de flesta!

    2011-03-16 | 09:48:09
  • Anonym säger:

    Asså? Haha

    2011-03-16 | 15:56:25

Kommentera inlägget här: