MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Off

Kategori: Allmänt

Har varit off senaste dagarna...Lätt deprimerad...Vet inte riktigt varför....eller lite vet jag...
Vill så gärna fira tösens födelsedag med hennes mamma o pappa o mormor o farmor...Men ne..han vägrar...Ska vi ha d så här livet ut?? Bad om 1h...d e väldigt jobbigt...för alla andra som e separerade o ogillar varandra gör d iaf.
Ne,jag e skit ledsen....Om han bara kunde tänka in sig i min sits...känner mig i vägen för min egen dotter hela tiden pga detta...o jag mår skit för d.
jaja...kan inte göra mer....och min hund...fy fan vad jag saknar henne....Mitt första barn...Drömmer om henne mer o mer...jag e välkommen dit o hälsa på lyder det. Hmmm...som att jag skulle vilja åka dit? Öhm...Va??Om folk bara kunde TÄNKA lite....
Sen får jag lite mail från Lammet som inte vill släppa mig som vän...d e oxå jobbigt,för han har sårat mig som fan...
Idag har jag bara legat....gått upp 3-4ggr ca....inte orkat med nåt....
Var ute igår...Träffade Lassie som jag knappt pratade med...jag pratade dock inte med många...var ganska off...satt för mig själv o bara var. Alla satt o glodde på mig i timmar...fattade inte grejen.
Var på Babar....sen fick jag nog o skulle hema vid 3...hängde med en brasiljanare....och jag skrattade åt min egen engelska...herre....men han tyckte jag var cool som fan...Yeye...sen gick jag hem..GICK...i regn...o ingen jacka....
Imorn skulle jag egentligen laga mat o glo film med min dejt....men jag ska träffa Lassie ist. Vi har ju knappt setts på 1månad.och snart ses vi inte på länge heller....Ska till Tallin om 2v sen Ungern om 4v....funderar på att gadda mig lite till...ja,ryggen måste fixas...sen vill jag göra en cover up och gadda magen...sen e jag klar...
Yeye...nu ska jag prata med Drellen lite till,sen sova...för imorn e d en ny dag.
Betalade alla mina räkningar idag me...fy fan..inte mycket kvar alls....men nästa månad...så ser d ljusare ut...
Men nu e iaf bilen helt klar,besiktigad och godkänd.Usch vad seg o off jag e....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: