MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Kaniner o får

Kategori: Allmänt

Vi var på landet..o jag njöt...lugnet..tystnaden..Mums... God mat.
Fredagen var vi i Mölnlycke. Jag fick en underbar våffel frukost under ett träd o kaffe.Vi klappade kaniner,kollade på tuppar o var med om fårklippning. De ville att folk skulle prova,o jag var väldigt nära att säga "jag vill"...men d blev inte så....Sen blev d god middag som avslut.
Kom hem sent på kvällen igår..Sessan deckade direkt. Och jag kollade på Let´s dance en stund. Kände mig gammal...haha
Idag var vi på Neton net,Bäckebol,Högsbo o kollade mobiler..Går så där bra...
Kom hem ganska sent idag..Gjorde god soppa med höns lever...hon vägrade äta...Ja,jag hade i 300gr spenat...= grönt= Nyttigt= farligt för barn...
Jag dissade henne i 1h..sen så satte hon sig vid bordet o åt några skedar. Då blev d beröm. Så gör jag...
Ikväll har jag bara suttit vid tvn o även datorn...fått fina meningar...Behöver sånt. Har varit väldigt lycklig hela dagen..tills jag kom hem...Då rasade allt...kände mig ensam...Vet inte ens varför...eller jo,lite gör jag väl men ändå...
Pratade med flera om d och det e väl nåt som händer alla då o då...
Imorn ska jag träffa en gammal nära vän jag i princip inte pratat med sen förra året...jag har dissat o inte velat..pga vissa saker...men folk hittar väl tillbaka till varandra oftast. Så vi ska dit. Sen blir d väl kanske Majorna o tjöta skit. Vet inte....Länge sen jag var där nu...
Ne,men jag har känt mig ensam idag...Saknar några personer...som verkar ha kul mm...men samtidigt så tycker väl de d om mig oxå ibland...
Nästa vecka får jag träffa Lassie,som jag inte heller sett på väldigt länge..skulle setts igår,men d blev inte så...
Får ev chans till en annan lägenhet nu...Jag borde verkligen tacka ja,om d går...Väldigt bra läge,stort o nära allt. Jag vill inte tacka nej....Men jag kan inte meeee...för tösen..jag kan bara inte....sen packa mm...usch..jag hatar att flytta...hatar d...gjort d så många ggr....mer än 20....usch...
ne,dax att hosta klart för idag....busa i köket...säga godnatt till en vän sen sova....
Natt folk

Kommentarer


Kommentera inlägget här: