MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Ex files

Kategori: Allmänt

Vaknade o började städa..Hmmm...vet inte varför....d bara kändes som att jag måste just nu....och tur d för vid 13 fick vi besök..haha...så ödet sa till mig att städa..Märkligt.Inte första gången detta händer. Myran kom förbi oss efter att jag o tösen tog ett långt bad. Sen blev d gos o mys i soffan alla vi 3. och en del dans:O)
På kvällen drog hon,Sessan gick o la sig o jag satt vid datorn och saknade Hästen. Skrev d till honom,sen ringde han.Kändes så skönt....Inte pratat på lääänge...Så nu vill jag se honom o bara tjöta. Ne,men d var nice. Vill inte förlora vår kontakt.
Sen pratade jag med en del annat folk,ocb vid 1 kände jag för att sova.
men det gick inte.Tårarna rann..
Tänkte på mitt ex....som jag drömt om massor sista tiden. Jag saknar honom så sjukt mycket (som vän!)
SÅ jag funderade fram o tillbaka..ska jag sätta på datorn o skicka iväg ett mail,eller ej.
Så gjorde jag det. Skrev ett långt mail med mina tankar o känslor. Får se vad han svarar. han var ju min absoluta bästa vän i 5,5år.kan inte släppa d. Jag sumpade våran vänskap..o jag ångrar ju det..har jag alltid gjort. Vi har ju ändå haft ett förflutet,en historia.Sånt kan man aldrig radera bort. Han e en av de få som inte är falsk,som står på sig själv o inte låter sig hjärntvättas,som så många andra par. Ne,jag hoppas på svar.
Låg o grät massor.....Nu skulle vi haft ett barn på 10år..kanske därför tårarna rinner...vet ej..ångrar d beslutet me...För hans familj e fan den bästa. Ingen falskhet bara värme. Bästa familjen ett barn kan ha. Hoppas fan de två skaffar en unge snart...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: