MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Bad day

Kategori: Allmänt

Dålig dag idag...Igår var jag o Myran på stan..jag handlade lite på HM,träffade Jan. Sen satt jag hemma med Myran o Micke. Vi drog till stan o tog 1öl. Hade skit kul.Myran blev förlovad.På skämt..folk grät.Herre..vad folk inte förstår ironi...men kul var d. Vi kom hem vid midnatt. Kl 8.40 kom Myran in o väckte mig.Upp o hoppa.Satt o degade o skrattade. Vid 4 drog vi till Lindholmen för att jag skulle hämta en sak,sedan handlade vi på Lidl. Paela.Satte oss i bilen o var e min telefon???Min telefon är BORTA. den e ju inte ens betald än. Happ..Hem o spärra skiten,polisanmälan, försäkring mm...Var nära att spy i flera timmar.Ordentligt. Ingen matlust eller nåt. Datorn funkar inte som den ska heller. Blev bjuden på middag hos Micke men jag passade. Orkade inte...varit nära gråt attack flera gånger. Imorn ska jag få besök,och nu kan jag inte få tag på människan.
Ne.jag e så trött på allt..USCH.. Hela kvällen satt vi hemma o glodde tv med chipsen o dippen...Glodde efterlyst o filosoferade om livet. Den e för kort...Folk borde uppskatta andra ist för all negativitet.

Trött på folk som vill få mig att framstå som en dålig mor Trampar o trycker ner mig.Utan att ens ha träffat mig. Ibland känns d nästan som att d e så....Fast jag vet att d inte är det. Jag e GRYM. Jobbigt med folk som snackar skit om andra de inte ens har träffat...genom att bara lyssna på en sida. Mycket märkligt. Jag funkar inte så som tur e...
Och folk som inte har barn, som inte är ensamstående har ingen aning om nåt...Ne,livet är för kort för att gotta sig i andras liv,och försöka få de att må dåligt.Folk som stör sig..som lägger sig i...
Finns en del som stör sig på att jag festar för mycket.Men jaha? Jag har ju barnfri vecka varannan vecka,o då får jag väl göra precis vad jag vill? Så här har väldigt många det. Ensamstående. Känner ju massor. Bara man inte har alkoholproblem/drogproblem/attityd problem. Vad ÄR då problemet?? Jag kan inte ens tänka mig att dricka en droppe öl när jag har min tös,o d får ingen annan göra heller. Usch..jag e så ledsen,så....Vad jag gör under min lediga vecka ska inte nån lägga sig i..Tycker jag. Viktigast e väl att jag tar väl hand om mitt barn när jag har henne? Jag vet vad en dålig barndom är...och jag vet precis vad jag ska ge henne,som inte jag fick. Jag r fan en grym morsa...Säger alla och många av mina vänner har tagit efter mig en del saker. Vilket gläder mig så enormt..Saker de en gång tyckte var helt fel,som nu e helt right. Ne jag tror på mig själv. Det ska jag göra. Det e inte mycket jag e bra på tyvärr..förutom att vara en bra vän och en bra mor...

Och ingen mobil....ne....usch..e så ledsen...Saknar min kvälls samtal med mannen..men fredag blir d kanske Majorna..glo film o pilla data

Kommentarer


Kommentera inlägget här: