MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Skaunää

Kategori: Allmänt

Ja,då var man framme i Skåneland...Längtar redan hem fast ändå inte.
Varför:Jo,från motorväg, 10000tals folk o ljud till lugnet,ett stort hus o inget folk,på bara några timmar.
Och inte ens har man fått träffa far.Ne,han jobbade kväll.
Men imorn,så tog han ledigt och alla vi 5 ska till Ystad och mingla runt. Mina gamla hemtrakter. Får alltid en märklig känsla när jag är där. Det var där jag blev kär för första gången i mitt liv. Det var där jag fick min första mens. Det var där....
mycket hände.
Ja,herre...dagens tur. Jag tog det lugnt. Blöjfritt och lugnt. Men rastplats toaletterna var för ofräscha för min tös,så hon fick hålla sig. Hon klarade det.
Jag åkte utan gps, hamnade på de där små vägarna,förbi de så byarna,förbi de små stugorna i ingenstans.
Vi åkte 12.45,o räknade med att komma fram iaf 4...Haha....17.30..
Hur och varför? Jo,jag tror jag körde runt hela skåne:)
Hade ju ingen gps utan chansade mig fram. Ville inte åka genom storstäderna,så jag tog de allra minsta. Haha..Åkte nog förbi några byar flera gånger:) Men men....Kul var det. Hemvägen blir nog annorlunda:)
Ikväll har jag inte gjort mycket. Pratat med pappas fru,surfat och sen bastat....54C i en infrabastu..Man svettas kan jag lova..Man svettas IHJÄL...
Och nu ska jag nog sova,för imorn får jag träffa PAPIIII:) Ses ju bara 1g/år

Kommentarer


Kommentera inlägget här: