MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Orkeslös

Kategori: Allmänt

Haft en underbar dag,var på gården jag o 7 pers...grillat,lekt o solat.Bränt mig galant..Även haft barnvakt en stund medans jag åkte till landet snabbt.
Nu ikväll e jag helt slut...Solen tröttar ut en...
Gjorde nyss mormors fattiga riddare med thé...D e nåt jag alltid kommer att ha med mig..När jag äter o dricker denna kombo blir jag lugn...flyr tillbaka till barndomen lite...
Lite jobbigt,när i princip alla man känner har nån mor eller farförälder kvar.Jag förlorade mina som liten..11år.Och de uppfostrade ju mig kan man säga.Mor o farmor...
Klart mor o far var med,men jag spenderade enorma tider hos släkten...Var mer hos de än mor o far. Vilket jag så klart saknar.Jag hade det bra där. Där mådde jag bra.
Ligger här och tänker...På allt och inget.Massa tankar...
Att jag e MAMMA...d går inte riktigt in..fortfarande...märkligt nog.Mycket märkligt.Kan nog bero på att jag inte lever ett vanligt svensson liv. vet inte. Jag är dock så stolt,och kan titta på skitungen i timmar..Bara titta...Tiden kanske går för fort.Jag hinner inte me?
Husvagnen hämtas nästa vecka. Herre..blir sorgligt,samtidigt vill jag bara bli av med den och alla dess minnen.  En ny ska inskaffas så fort jag hittat en.
På lördag e jag bjuden på fest,men jag skiter i d...vågar kanske inte..vet inte..Tror att alla snackar skit o tycker att jag e dum.Jag råkade skriva en sak till nån jag knappt känner.Rädd för skitsnack..att folk ska skratta åt mig.Jag vet inte..Folk som mest hänger på krogen har ju mest krogfolk att prata om. Och det är så mycket som kan bli fel. Tror att en illerfan ska dit oxå,så jag håller mig till stan.Klarar mig bra,det är några som vill träffa mig iaf. Släpp Iller idioten säger alla...Mjo...vil ju det..Han skulle bry sig 0.0000 om jag hånglade med nån framför honom. det vet jag..så som han är mot mig..Skitzofren..På hans villkor...Jag vet,jag vet!JAG VET! Sårar ju bara mig själv...JAG VET!
Känner mig som en liten ärta igen,som vill gömma mig,långt härifrån. Ska jag göra oxå. Imorn ska vi göra om dagens solande o grill. Torsdag-fredag drar vi till Huset och bara är. Vi ska ner till sjön och kanske bada,fiska...vet inte. Sen är det lördag ja. DÅ ska ju mor ha tösen. De har inte setts på LÄÄNGEEE..ska bli kul för de alla.
Även funderat mycket på folk...mår folk dåligt vill de prata,man ska ta hand om-för de vet att jag finns där. Men mår de bra så skiter de i en...Det finns folk som är "bättre" än en...så de umgås med andra ist...ja,jag vet inte..
Vet inte nåt..Vissa är bara deprimerade som inte vill vara med NÅN...det förstår jag,där blir jag inte ledsen. Det är så mycket på alla andras villkor hela tiden..
Usch ja,jag vet inte vad jag ska säga mer. Är lite deppig bara. Så enormt mycket tankar. Jag som bara vill älska och bli älskad. Har nog för mycket kärlek inom mig (ja,d kanske lät lite gay)...Men jag har det.
Känns som att jag inte har ett liv,fast jag vet att många skulle döda för att ha mitt..
Märkligt d där

Kommentarer


Kommentera inlägget här: