MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

BLOGG

Kategori: Allmänt

Läste just din blogg (du vet vem du e)...förlåt,men jag e ingen bloggmänniska...alltså läser inte andras...Förlåt,jag visste inte...Fan...Vad alla gör slut..Det e inte bara du,de är så många andra..Men men...om en vecka ska jag få dig på andra tankar..Jag,Daniel o du...Blir KUL
o Jag beklagar..men ibland finns det ett hopp...eller skutt eller nåt:)
Idag har vi varit ute o fixat pool nr2...Låg ute från 11-17..jag somnade flera gånger,bränt sönder mig...barnen lekte. Efter 5h var lilla poolen 25C varmt..jag e en badkruka,tog mig kanske 5min att doppa arslet...sen fick d vara bra...Ungarna lekte i poolen sen start-15c ca..
Betalade mina räkningar...670kr o 11öre kvar....JIPPIE
o jagska ut på lördag o dra t Vrås nästa vecka...Ok..Bensin på kredit o 5 pakk nudlar.
Nu önskar jag mig en sambo så man kan dela på räkningarna o rika föräldrar....En viss person är skyldig mig snart 2000..vet inte hur jag ska göra....jag skulle haft full ångest om jag var skyldig nån massa pengar...efter 1-2 gågns tillsägelse skulle jag mått dåligt av att man skämms,d där samvetet...då betalar man tillbaka...d e så sorgligt.Jag har fan barn för helvete att ta hand om och handla till.
Börjar få ont i axlarna...jag har bränt sönder mig...men jag klagar inte...får passa på att njuta av solen för den varar nog inte länge..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: