MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Android/Nokia- Symbian

Kategori: Allmänt

Nu har jag tröttnat på min android.
Orsak: Man får ladda den flera ggr/dag
Den e slö (ja,min lg´s processor e slöare än en snigel)
Dålig gps
Jag saknar min Nokia...
eller ja,vill ha c7an
Saknar gps systemet. Nokias var bäst. Bättre än bäst.
Trött på denna vardagliga laddning
Mina nokia höll iaf flera dagar..inte en halv
Sen det bästa: ALARM
Nokia telefoner kan vara avstängda...Ändå går larmet på.
Ne,bort med android. Samma appar finns ju till Symbian ändå...

Kommentarer

  • Smsa Låna säger:

    Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

    2011-07-20 | 05:05:13
    Bloggadress: http://smsalåna.nu
  • Msevl säger:

    Tack...:)

    2011-07-21 | 00:08:50

Kommentera inlägget här: