MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

W&W

Kategori: Allmänt

Veckan har bestått av jobb,Eriks hjälpen,bad bus.Och en massa bilkörning.Idag var vi och hälsade på AK efter jobb mm...Trevligt.Var väldigt länge sen vi hördes av,och jag satt och tänkte på henne just en halv minut innan hon ringde.
Imorn blir d AK sen Billdal o leta nycklar.
Lördag e d Wheels & Wings. Vi e 5 pers i (lilla) bilen,jag o 4 killar (varav 2 e stora biffiga saker...hmmm)..och flera står på kö...Herre...haaahah...men d blir nice.. Har en del folk jag ska träffa där oxå.Vädret ska bli fint me..hoppas även på frii intr biljett som kanske kan fixas t mig.
yss fick jag ett mail,om att jag är otroligt vacker...hahah...folk e roliga..
Jo,men visst....fast jag e i d dr tillståndet där jag inte känner nåt inför mitt utseende....ser mig varken ful eller snygg....jag e bara nåt...
Har suttit på msn till 3 varje natt....diskuterat,oroat,skrattat,stöttat...varje dag..
Nu e jag mest orolig att jag har haft halsbränna hela dagen för en kompis vars dotter inte mår bra. Och hon har inte hört av sig nåt alls. Jag mår verkligen skit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: