MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Wrong

Kategori: Allmänt

VArför skiter sig så mycket i mitt liv för??
Jag e den där som ALDRIG bangar,hur sjuk jag än är,hur dåligt jag än mår:Säger jag en sak,så håller jag fast vid det. Jag är en man kan lita på. Men alla andra?
Västerås sket sig...jag såg fram emot det som fan,men så e d.
Husvagnen skulle säljas, vi har pratat i 2v och allt var kanon.Tills igår. "Jag avvaktar"
Skulle kolla film idag med en kompis,han hade glömt...
Såg fram emot The Big4-men biljetterna glömdes visst hämtas ut....
Ogillar att folk är för ego...Här sitter jag,och planerar,jag oxå....I Onödan..Avbokar saker,bokar saker,köper saker,fixar barnvakt,gör vissa saker,sen får man ett bangande...Oftast i sista minuten. Där sitter man och känner sig som en stor idiot.
"Är jag inte värd bättre??"
Värsta e när man stått hemma och storstädat och stressat och personen som skulle komma inte ens hör av sig...sen får man bara ett "oj,sorry..glömde"
Som att det bara e alla de andra som har ett liv och inte jag?!
Trött på att jag aldrig får mina pengar som en e skyldig mig..Jag är trött på att tjata..Man ska inte behöva tjata.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: