MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Trotsålder

Kategori: Allmänt

Hon var så underbar i morse o ikväll...(varning för 3års trots o fjäsk!!!)
När barn inte får som de vill skriker de,gråter sen gör de allt för at de ska få d de vill. Jag ser d varje dag o har faktiskt svårt att förstå d hela. Ett nej e ett nej. Skriker de?Låt de skrika...de tröttnar ju t slut. Jag brukar dock göra samma tillbaka...skriker hon så skriker jag. Funkar bra!! sen så sker detta sällan...vi har för kul ihop.
(skillnad ibl när man har syskon)
Men hon ville titta på film när vi kom hem...jag sa NEJ...klockan var mycket. Hon blev ledsen...som fan...
Jag la mig i soffan,helt död efter min dag,o hon satte sig brevid o klappade sönder mig o sa alla fina saker man bara kan säga "Du har fint hår,fin mun,du är fin,jag älskar dig" o ett sånt där kisande med ögonen....som man ser på film..d där fjäskandet...Hahha...Men ja,ett nej e ett nej.
Gulligt,jag blev glad,MEN fjäskeri....hahaha..går bort.Underbara kloka tös

Kommentarer


Kommentera inlägget här: