MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Mööölk

Kategori: Allmänt

Nu blir d varm mjölk,så man somnar gott...Ja,jAG E EN BÄBIS!!!!
och så ska jag fortsätta tänka på d där med att döma folk...ganska intressant.
Fan..blivit kelsjuk igen...Vill bara kramas...Men kudden e la så där rolig...
Och herre vad jag saknar min hund...skulle varit hundvakt idag till fredag men d sket sig i d sista...varje gång jag e med den hunden pratar vi om min hund....gråter nu me....mitt första barn...helt borta..skulle gråta floder om jag bara fick se henne 1minut...gråter floder i mina drömmar
När jag i måndags gick igenom klädkammaren hittade jag massa hundsaker....jag sparade d mesta...Sorgligt, men jag hoppas ju fortfarande...
herre vad mycket jag hittade...hittade 10år gamla kläder...var bara att slänga i tvätten:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: