MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

HORA

Kategori: Allmänt

Lördag var d bara att leverera kidden t mor,hem o bada o stressa. Men folket kom 40min försent....Åkte iväg och jag fick snabbt panik på 10km/h körandet o velandet....så jag frågade några ggr om jag fick ta över ratten. Det fick jag gärna.Köpte kaffe and off we went.130km/h...kom fram till Trollhättan på 40min. Fick ett stort grattis. För de tar d 75minuter....
Kom fram och jag hade hur roligt som helst. 1000pers. Kristet Utseende.. QUINNA HORA. Glada människor,massa skoj. Ne,detta ska jag göra om.Jag var med ett underbart sällskap.Känt de sen innan iofs...en del i många år,vissa andra i 1år.Känner mig lite kluven inför vissa bara...Och jag har blivit av med min favorit keps ,glasögon o cigg...Skitsur för d.
Vi kom hem vid 3-4. Och jag gick bara och la mig. Idag var d middag hos mor sen hem och glo tv. Slappa.Skulle vikt kläder o diskat,men jag tar d imorn. Imorn e.m hämtas tösen...Blir jävligt tomt...Sen drar jag t Haga o tjötar lite på gamla jobbet sen träffa Glenn o ta en öl. Blir nice.Men nu blir d t att spara cash för snart e man i Ungern.
O just d.Jag köpte en symaskin idag!!! en maskin som en gång kostade över 10.000kr...brodyr mm....JIHA

Kommentarer


Kommentera inlägget här: