MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

FÖRDOMAR

Kategori: Allmänt

Ännu igen..fördomar. Igår fick jag höra att en kompis blev utfrågad av 2 pers om mig.."Vem e hon,varför umgås du med henne mm" för att jag har TATUERINGAR...jag e van...
Men sen fick jag höra att d var första intrycket,tills de började prata med mig.Efter d är jag accepterad. Haha..lite komiskt..Folk dömer.GÖr ju alla.
På krogen dömer folk mig för lätt...Sen nör de vl PRATAR med mig...mer än några timmar så blir d ett OJ...du var ju cool ju..
Ne,jag planerade in ett badbesök med dessa 2 personerna vid stranden nästa vecka,med min tös.Ska bli nice..
Jag gillade trots allt dessa två...Ascoola människor.Sköna o lättsamma.Jag stör mig sällan på folk..
Igår blev en kille sur på mig för att jag råkar umgås /prata med en jag har känt väldigt länge...De hatar tydligen varandra,o därför dömde han mig,och gick ifrån mig mitt i samtalet...Blev lite irriterad...Men sen kom han tillbaka och bad om ursäkt.mmm..jo...hata mig ite för att jag råkar gilla den du hatar...Jag måste inte tycka som du gör...så funkar jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: