MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Fint

Kategori: Allmänt

Haft en fin vecka....torsdags var jag så dum att jag gick ut fastän jag hade 39C feber..Så sant så...frossa som in i helvete. Låg hemma hos Addi o kollade film o kände hur jag frös ihjäl. Hade ont i hela kroppen.Sen när jag väl kom hem kände jag mig död....Men men...jag halsade 2 öl,stack ut solo och stog för mig själv. Jag var irriterad,osynlig,avvaktande. Inte mig själv...Gömde mig i ett hörne i timmar och drack öl. Iaktog folk jag kände...Men ingen av de kom fram t mig ens...
Sen efter 3öl blev jag plötsligt helt frisk.. Handlar om att tro... Hade ingen feber o inte ont i kroppen. Jag blev glad o började prata. Hade en stalker på mig som har varit på mig länge. Han e väl på många,men när han sitter o glor på just mig i flera timmar e d bara irriterande.Så jag fick ha en låtsas kille för den kvällen.Inte för att d hjälpte...Han glodde ändå..o vinkade o viftade.
Detta var i torsdags. Onsdagen låg jag bara hemma o gjorde NOLL.
Fredagen var jag o Ruby ute. Han sov över och innan det fick han för sig för en långpromenad till Donken i regn...Eller regn o regn...Orkan o oväder. Men kul hade vi...skönt att komma hem dock.Pisseblöta.
Lördag var jag ute med gänget. Ville inte alls gå ut,hade noll lust men de e så underbara så jag var tvungen.Och man ser de så sällan...Och igår var jag äntligen ute med Myran...Fick så mycket uppskattning så jag höll på att lipa..." Hos dig mår jag bra,hur jobbigt jag än har d försvinner d när man kommer hit" d var så fint sagt. Plus ett "faaaan vad jag har saknat dig"
(Fick så fina meningar ute med..Herre....folk verkar ha en del respekt för mig..D e väl bra d..Men jag känner mig som en liten bäbis ibland så jag får inte ihop d...men d kan väl bero på att jag e rak på sak o säger vad jag tycker...)
Hon drog dock hem tidigt och jag var kvar med en killpolare,som följde med hem.Hem o skrattade. Jag har mina stunder...Planen var att en annan skulle sova över,men d sket sig..Vi som skulle "spoona" som d fint hette...
Hihi...
Idag kom tösen...Som vanligt blyg när pappan är med.När han stängde dörren flög hon in i mina armar.Slängde sig en jag vet inte vad och gav mig den största kramen man kan ge.Plus ett garv...skitunge,som skrämmer mamma så...o d vet hon.
Åkte till Jan o Mir o åt god mat o såg barnen leka...Eller ja..skrika?? jag e så stolt över min lugna unge som lyssnar o fattar o lyder.
Imorn planerade jag in vattenpalatset. Ska bli nice:)
Onsdag ev havet. Torsdag-ingen aning. Fredag är det en fest för mitt ex barndomskompis...Som jag skulle gå på..Attans...skitledsen men jag har tösen...Men jag träffar 4 av de på lördag dock,så d blir bra. Vi ska upp till Trollhättan-Metal festivalen:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: