MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

DÖDA

Kategori: Allmänt

hade en rolig förfest hemma igår..Hämtade Ruby som jag döpt till Bruden,Niklas,Anna...sen hem hit. Vi hade gräddkrig,lyssnade på musik,sen drog vi till stan. Hade en kul kväll,dock stack alla hem tidigt. Bruden tog bussen halvvägs sen gick han hem på motorvägen (han bor långt från Göteborg)..Herre...jag var GANSKA så nervös o orolig.Idiot.Bad honom att slagga hos mig,,men han var för full för att fatta. Sa t han att aldrig mer göra om detta iaf. Jag bryr mig för mycket om folk,ja...Han var så full så han satt och klappade min mage halva kvällen..hahah
Sen när jag gick hem,går ett gäng på ca 6 killar förbi mig och pratar om att de vill döda en tjej..
Ok,att jag är en ganska tuff tjej och så,men inte just nu. Var inte rädd heller,mer som ett frågetecken...De gick förbi mig snabbt. Enda jag minns var att de var invandrare och ganska korta. Hmm....TÄNK OM?!?!
Man vet ju aldrig...
Sen kom man hem och ville bara kramas...Det var jobbigt...Inte så ofta jag känner en så stark kram känsla. Men men...hade ett speciellt tel. samtal på natten som botade mig lite:)
Inga pengar kvar...ligger på 297kr...Fick 2 öl ute igår...som tack för att jag bjöd. Gjorde en massa goa drinkar o shottar.
Hela 2 öl..Jiha...dock e jag van vid att jag inte får nåt alls,så....jag var nöjd:)
Imorn ska jag panta...ska även få 5 kassar med pant av en gammal vän...ska även passa på att sola..Blir ju varmt.
Sen på kvällen blir d en öl.
Idag var jag ganska rastlös,men hur ofta e jag hemma o gör noll?? ALDRIG....Känns ju konstigt...
Borde ju ha städat o fixat,men jag låg i soffan ist..hela dagen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: