MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

BAAAD vs UNGERN vs att Döma

Kategori: Allmänt

Igår var vi och badade på Vattenpalatset.Mycket folk ja....och jag störde mig enormt på dessa invandrarungar som skrek o hade sig...Varför tillhör detta skrikande deras kultur? I affären,gatan..vad som..ingen respekt....Och sparkandet i vattnet,hoppandet...ne,d var störande.Men annars...Ja,barnen hade kul...Hade vi me.Kom hem sent och Sessan däckade direkt.
Idag vaknade vi lite sent. Jag var dessutom vaken till 4 inatt....besatt av kriminologi.
Sen var vi och kollade på en hylla,var runt på Backaplan. Besökte ONOFF...50% på allt...köpte en digital bordsantenn o 2 filmer.145kr.
Sen iväg till Billdal och besökte Glenn....Vars mor hade sett ner på mig,för att jag har tatueringar och är lite äldre.Haha....men plötsligt blev jag o tösen bjudna på middag där.Så d blev mat och trevlig prat. Och vi skulle tydligen sova över och bada när d blir fint väder....Jo,tack...jag e van,men jag blev ändå ställt...MIDDAG?? Gott var d iaf
Ja,jo..d där med att döma. Roligt.
Kom hem sent,och d enda Sessan sa var när hon tog av sig skorna "god natt,jag lägger mig" o gick o la sig.haha:)
Och även UNGERN blir av..Jupp...Vi drar till Ungern..haha...skulle boka flyg redan idag,men jag sa att vi får vänta o se om tatueraren har tid.Vi ska gadda oss...Och softa....shoppa,ha trevligt. Roligt med spontanitet. Att nån VÅGAR...Fan..en vecka...utomlands,med god mat o roliga saker..bad mm...ist för att ruttna i sin lägenhet dag in o dag ut. Ne,jag gillade d..o hennes mammas kommentar" Jag gillar inte d du ska göra där,men du behöver komma bort"
Pengar? Jo,vi åker i september,och jag måste spara till dess.Som tur e kostar flyget 500kr med alla avgifter/pers.
Blir nog bra. 2000kr på gadd o 1000 på hotell. Vi e borta 1v. Ska kolla om fler vill hänga på för då blir ju hotellet mycket billigare,inte för att 1000kr mitt i stan e dyrt....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: