MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Annars då?

Kategori: Allmänt

Jo,annars e d bra....Varit oehört trött på utelivet..Oehört irriterad.på några killar....o d har de fått höra.Fick fint be om ursäkt sen...Känner bara för att stänga ner FB o mobilen o kolla vem som verkligen skulle bry sig....om nån ens skulle reagera över att jag försvann....
Lite roligt..I tisdags hade jag ju förfest.Träffade en tjej här jag inte kände innan. Träffade hennes kille i lördags o d första han sa var "herre vad hon pratar om dig heeeela tiden.Varje dag"...haha....blev skitglad:) hört d förr:) jag e väl bra,sen tröttnar jag eller de...vet inte...blir väl trött på folks falkhet,eller folk som väljer bort en..
Känner så ganska mycket...Ett gäng...som jag umgicks med lite innan..SÅ kom en kille i vägen ojag e knappast välkommen å förfesterna,grillningarna mm....Träffar de bara "separat" och det känns så patetiskt så d finns inte. Speciellt när jag inte vet varför d e så...Så mitt självförtroende har sjunkit rejält...för jag har tänkt på detta hela veckan...Och d e nog därför jag har varit irriterad...Besviken...e jag så hemsk? jobbig? Vad e d?? varför kan man inte bli bjuden längre? fast de vill träffa mig en o en...får inte ihop d...

Kommentarer

  • Helena säger:

    du är ju en skitbra tjej gumman. synd att vi inte kunde ses sist. allt har varit så drygt med livet på senaste.. men jag tror att du förstår. :)

    2011-07-27 | 16:24:14
    Bloggadress: http://huggla.blogspot.com/
  • Msevl säger:

    Tack...d värmde!!!!!!

    2011-07-27 | 20:10:00

Kommentera inlägget här: