MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Turisten

Kategori: Allmänt

Ikväll var jag bjuden på bio av Lassie...
The tourist....bra film som fan...tyckte iaf jag.
var så seg på jobbet idag att jag nästan höll på att somna.
Fick höra att min tös saknar mig o pratar om mig varje dag..Hoppas d e sant...för jag blev så jävla glad...första gången jag fått höra detta...Naaaw....
Imorn hämtas tösen sen filmkväll med Lassie...
Lördag ska jag fixa en hemlig grej hemma...Så barnvakt måste fixas...Trodde jag skulle ha en barnfri helg...för d e denna veckan jag alltid haft barnfritt,så d har ju blivit en del planer.Men men...så e d
Ungern resan förskjuts...ja...flygbiljetten för 5febr 3 dubblades..fuck...
Så d blir 2v efter d ist.Men d var lugnt för fröken iaf:)
Igår var jag ute o ölade..Satt med AK o Anders o tjötade o skrattade...försökte få kontakt med Illern...men ne...han var för nykter för att prata...hahah...
Saknar lammet som fän...men men...han har snart brud tror jag...i ment him nothing at all..tyvärr
Jag kanske inte skulle avslutat d vi hade...usch...ångest...men han hade allt d jag behövde....lättsamhet,humor,kramar o han kan ta för sig...så d ska vara....ingen mes
men men...så e d...lite iriterad över hans bäste vän o en till som satt o glodde på mig o viskade en del...galna glo sjukan...vill folk mig nåt..KOM FRAM??
längtar t imorn kl 15...då e d helg
o nu har jag skickat iväg ett mail t lammet..dumma jag..var tvungen..ganska neutralt dock

Kommentarer


Kommentera inlägget här: