MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Sväller/Oro

Kategori: Allmänt

Bara ätit skit....Lassies fel...jupp...
Igår hade jag en über nice dag på jobbet...massa bajs utanför fönstret...4 real....lite bajshumor skadar aldrig.
Sen hem o hämta tösen,iväg o tvätta bilen.Messade J o frågade om de ville ha besök en dag e d bara att höra av sig...Så passade just igår..Så vi drog dit,fick i oss mat...o glass...Sen ville Lassie komma över,så d var bara att åka hem..Satt o glodde tv,de lekte,jag tittade på...Haha...nice med sällskap. Han e nog trött på mina "kill"problem..haha... Sen blev d till att nana trångt på lillsoffan...i 1h låg jag o funderade hur bred den soffan kan vara..kom fram till kanske 40cm?
Idag hade jag en lika bra dag på jobbet...sitter o ritar.Imorn onsdag..snart helg. Och snart barnledig. Måste säga att jag längtar. Ja..d blir så när man e singel. Saknar folk....några av de.
Träffa Ray:) Hoppas...var ett tag sen nu...
Lite jobbigt med min tös igen...Hon behandlar Lassie som en pappa...Hmmm...som en pappa på riktigt,o hon sover åter igen oroligt...Hmmmm...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: