MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Shopping

Kategori: Allmänt

Jobbet var helt ok..Sorterade mönsterbitar hela dagen..ståendes...ONT I RYGGEN.
Sen hämta tösen på dagis o iväg till Högsbo-Eriks Hjälpen. Strosade runt i 1,5h....haah...blev lite chockad när jag kollade klockan..men tiden går fort där. Jag handlade en del till tösen..d e ju så sjukt billigt...o hon har knappt kläder...ne,hon växer ju...
Sen drog vi till 421..åt mat..hon korv med bröd o jag ciabatta...trodde de var små...nene...en gigantisk sak...35kr för allt. HEELT OK middag. Står i kundtjönst o vilka möter man inte? Sara o Malin...hehe...kände på mig att jag skulle springa på nån. Sen gick vi runt på Ica o glodde....o handlade lite...jag hade tydligen 3-400kr på mitt ica kort...sen iväg o tanka sen hem. Hemma 19.30.....skulle till Landvetter imorn men d sket sig. De kommer hit ist. Hmm...express städning imorn då efter jobb...
Fredag har jag noll inplanerat...Hmm...What a girl to do.
Lördag ska jag bli sambo i Kortedala till söndag. Söndag kväll antar jag att vi drar till mor o äter...Sen blir d barnfritt o jag ska banta....Eller ja...jag har fan gått upp sjukt mycket denna veckan..fattar inte hur man kan gå upp 5kg bara så...o sen 5kg minus bara så..Hmmm....
Allt e Lasses fel....Ja,jag måste skylla på dig...du introducerade mig för skit ju:)
Nästa vecka på fredag funderar jag på förfest...blev även tillfrågad om jag ville med på SS spelningen...Men ne...tror IKKE d...
O Stackars Jimmy....först d där,sen gör han slut med sin tjej...de som var så überlyckliga igår...Hmmm...folk e märkliga..så jag antar d blir några öl med han ganska snart då
Sitter här o funderar på fler gaddar när jag åker ner...text..på skulderblad o magen...Hmm...MEN jag vet inte vad för text ÄN....
O nästa projekt blir ju d där svärdet jag velat ha i många år nu...WW svärdet:)på hela ryggen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: