MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Sämsta veckan

Kategori: Allmänt

Ja,denna vecka har bara varit skit...sämsta veckan på år o dar...allt gick fel o allt e mitt fel o blabla...
Vågade mig eg inte ut o festa under helgen...men jag gjorde d iaf...Hämtade Emma o Micki,förfestade hos mig...jag gjorde goa jordgubbs drinkar:)
Sen Sticky,mötte AK...vi blev ett gäng där inne...men så drog vi..som vanligt...jag ville vidare...Hmmm..jag som eg hade kul,men jag blev lite sur på en kille...
Drog till Rb....Hade kul..som vanligt...Åkte sen hem t en vän..jag ville inte hem t mig.
Lördag kom jag hem vid 17...trött...la mig på sängen o sov...väcktes av nallen vid 8...Hästen som undrade vad vi skulle hitta på...Sova tyckte jag..men ne...Upp o hoppa...möttes i stan o drog till Biljardpalatset..Han ville ragga brudar..När vi väl kom in där var d fullt...med KILLAR...haha...han var djupt besviken...Vi spelade biljard o jag vann 3-1:)
SÅ nu vill hann aldrig mer spela biljard med mig.....men vi hade kul.
Sen drog han hem o jag drog t baren.Mötte Mikael som jag inte sett på år o dar..Var trevligt som fan...glad för att de var där...
Saknar ju våra gamla tider...vi hängde ju varje helg i flera år.Fast vi pratar ju varje vecka,men ändå...man ses sällan....
Sen var jag med KG o Mike oxå...Blev irriterad på vissa personer som stog o pekade på mig ett bra tag o skrattade...DAGIS?? fattade inte grejjen riktigt...vill man mig nåt e d väl bara att gå fram o öppna käften?
Ne,d var lite dåligt...Fick en klapp på axeln av en viss Iller...Hmmm...wow...blev faktiskt chockad...man fick kontakt...wowow...
Jag drog hem sent..kom hem vid 5...messade Lammet att jag saknade honom...för d gör jag...tänkt på honom en bra del:(
Men men...life goes on...
Idag har jag bara sovit...väcktes av mobilen..."Kom o ät mat"..ne,skrev jag...sen fick jag ett "Jag gör mat till dig nu,så du måste komma"
där kunde jag inte säga nej...:)
Kom dit vid 4...satt o tjötade med bästa vännerna...fick massa stöd:) Vi åt god mat,o god efterrätt:)
Sen hem vid 7.....o här sitter jag...happ
Messade en viss person....saknar min hund....men jag e väl bara i vägen..bara för att jag undrar vissa saker...usch,vad tråkigt att man inte bara kan kommunicera o vara på en neutral nivå....trodde aldrig sånt här skulle drabba mig. Jag som aldrig hör av mig för att slippa konflikter o skit....vill inte vara i vägen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: