MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Ork

Kategori: Allmänt

Idag fick jag skäll i luren...kom ingen vart...allt e mitt fel...men man dansar väl aldrig ensam??
Jaja...tiden gick slowly på jobbet....hon o jag var lika sega.
Dumpade Lammet helt....jobbigt som fan...
Inte min vecka denna vecka....
o man hoppades på en bra nyår...men den startar fan inte bra nånstans...
Efter jobbet blev d snabb hämtning av tösen,sen coop,sen landvetter...God mat...Mums...fick bara med mig lite hem...lite k-färs...hmmm...räcker nog för 1pers...haha
Sen har jag bara legat...
Imorn får jag ev besök på jobbet,sen hemma. Nice..jag som e ganska off...men d blir bra.
Fick ett mess från en kompis syrra...."vill du med mig till srf?"
Hell yeah...dock ska jag ju jobba där e ju tanken så jag slipper betala biljett fan.Så tack vare messet skickade jag iväg en snabb ansökan. Vi e nog många som ska dit i år....o jag vill bara jobba måndag-onsdag.
Betalade depon för gaddet idag.Känns skönt...200kr...Så nu e jag garanterad tid den 7febr.
Dax att kolla hotell...för 3e gången nu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: