MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Movie

Kategori: Allmänt

Helgen blev inte riktigt som planerat,men ändå bra.
Mötte Lassie efter dagis..Vi handlade o sen hem o åt. Jag lagade mat till oss alla...Köttfärs o spagetti.
Tösen blev tokkär i honom.herre....jag blev ganska skrämd....Ja,hon bäddade in honom,la sitt huvud brevid hela tiden,lekte bara med honom...hmmm....
Sent på kvällen gick hon o nanade o vi glodde film. Dagen efter vaknade vi ganska sent allihoppa....Iväg o promenerade till torget,handlade lite gott...o hon ville bara hålla hans hand..Hmm...jag dög inte mycket i helgen. Sen hem o glodde 2 filmer...sen nana..
Jag sov mest trångt...Inne hos tösen...På bäddsoffan...den e inte stor när den bara används som soffa...Idag chillade vi,de lekte,sen blev d mor o äta mat...Lassie drog hem o jag o tösen åt massa mat...jag halvdäckade på deras soffa...o kommentaren "ja..snart kommer snarkandet" kom igång..haha
ja...snarkar inte alla när de e sjuka?? jo...men nu e jag frisk.
Kom hem vid 20...missade början på Solsidan så jag kollade på den nyss på nätet...haha...i love that show.
Ska väl ta ett bloss....jag som inte gillar att röka hemma...
Ungern e klart för 1000gången nu..men nu e flyget betalt...no return:)
Åh..vad jag längtar..ska kolla upp rock klubbar i Budapest me...
Fick även ett fint meddelande i lördags..jag var saknad:) O vad alla har koll på när jag e barnledig..Hmm...även folk jag knappt träffar..Hmm....därför nallen varit så tyst under helgen..Hmmm...Men nästa helg...om jag får barnvakt,så blir d till att ta en öl med Micke...O barnvakt ska fixas..så e d...då kan alla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: