MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Lammet del2

Kategori: Allmänt

Happ..han har hört av sig,o nu har vi mailat lite fram o tbx...fick hans nr..igen...men jag kan inte ha den..kan inte..
o han vill lägga in mig på msn igen...men...han tog ju nyss bort mig? usch..vad jag inte gillar vel...förvirring...fast så kanske han uppfattade mig..d förstår jag..men samtidigt så var jag rak på sak..
Jag visste detta...skrev ju d...att inom 2v så....o jag hade rätt...så rätt...samtidigt..e jag väl glad..att nån gillar mig...nyktra mig...att nån uppskattar mina skratt o humor...haha..han kallade mig osäker...hmm...vad e han själv?
fan vad nervös jag e....vet inte ens varför...för att jag inte har släppt honom?....
o han vill att jag ska ringa....men jag kan inte...killar fattar lite dåligt ibland känner jag
Fan 1 dag kvar sen bantar dax...känner mig som en flodhäst...fast vågen sa lite annat..märkligt...ser fan gravid ut..faktiskt....ok..jag har inte haft sex på länge,så det existerar inte,men ändå..jag e med godis?
o jag vill gadda magen...vill ha ett citat..hmm...köpte en citatbok idag..HELP...1mening...hoppas jag får den gratis:)
27 dagar kvar
O halsbränna....bränna hals....
Fan vad jag längtar till sommaren..FISKA...FISKAAA...o skjutaaaa...köpa luftpistol o skjuta:) åh,vad nice d ska bli..o grilla....MMmmm
Ne..om jag ska slita mig från Helgon då?? men jag kan inte...tänk om? Tänk om inte fanns
ne,i mina tankar existerar bara min bil just nu..vågar jag köra den imorn eller ej?? jo..får göra d

Kommentarer


Kommentera inlägget här: