MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Kastanjepuré

Kategori: Allmänt

Finns inget godare...med grädde på...MUMS...äter d nu...
ska köpa på mig MASSA sånt i ungern...

Idag var d jobb...sitta vid dator...hemsida mm
Imorn inventering,sen ska jag sy om egna kläder...fick för mig att göra om en tröja till en jacka:) får la se hur d kommer att gå...haha

Kvällen var tänkt att spenderas med Lassie,men han var sjuk:( så jag slappade hemma ist.Lekte ihjäl mig med tösen,herre..hon har bara skrattat hela kvällen....o kissat på golvet 3ggr....hon har varit blöjfri...o vips blev d antika känslor från valptiden....

I morse var hon rolig...hon gnällde tidigt...o var arg..jag blev arg o irriterad...vi höll på att bråka...så till slut blev hon tyst,kollade på mig o sa

"Mamma....Vet du vaaaa?"
jag sa "ne..vad e d nu då?"

Tystnad

"Mamma...jag älskar dig"

Alltså den här ungen e smart o man kan fan sällan bli arg på henne...taget från en film...vi kramades o jag pussade ihjäl henne....jävla skit unge...


Längtar t fredag...Då ska jag t Landala o umgås med min f.d...."f.d."
Vi mår skit båda två o behöver få frisk luft i lungorna...

Åh,kastanjepuré....fettfri dessert...MUMS...

O snart ska jag träffa Jimmy mannen:) Hoppas hoppas...har 100 frågor till han. Så han ska hit snart:) Han e ju trevlig o nykär...Hur gör folk?? de går knappt ut o har brud efter brud...kanske e så när man bor på landet...vad vet jag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: