MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Kär

Kategori: Allmänt

Nu har jag suttit i telefon med 2 pers sen chattat med 2 andra...den ena e skitkär....den andra e skitkär osv...o där sitter jag o mår piss medans man lyssnar på deras love stories...Jag e en bra vän...jag lyssnar o mår bra för att de e kära o lyckliga..för deras skull....Folk förtjänar ju d....bara jag får visa att jag INTE e kär o mår bra så e jag nöjd...Att den på andra linjen inte e ego....att de lyssnar på mig o ger mig råd...
O d gör de...
men ja..jag vill oxå vara kär....nu e våren på g,o då går ju alla hand i hand...o jag e lite rädd...för jag vet att d inte kommer att hända mig....Eller vet o vet...man ska ju vara positiv...jag e inte ute o letar direkt...eller ja...ute e jag men inte letar...jag e ute för att ha kul o se folket.
För jag var ju lite små kär i nån som inte e/var intresserad....o jag e rädd för att bli kär..riktigt kär...för blir jag d,så blir jag bara dissad...o jag vet inte varför.....
Frågat massor...en säger att jag kanske skrämmer killarna,jag tar ingen ögonkontakt,en annan säger att d e inget fel på mig...d e killarna...jag e på fel ställe,o alla de andra 50 pers säger att jag e bra som jag e....
HMMMM.....man ska ju tro positivt,men ibland går d inte..speciellt när man blir dissad....
Jag har haft 3 långa förhållanden bakom mig o 3 kortare...o jag har aldrig blivit dumpad,eller jo..en gång...men nu känner jag mig dumpad varje dag...
Lammet o Illern har förstört mitt liv:) fast Lammet vill ju vara vän...men jag vet inte....
usch..ja...handboll på tv...blev bjuden till Micki o käka våfflor...borde gjort d...men nu orkar jag inte...han e sjusst han..o vi har precis blivit grannar...kommer fler tillfällen...
Ne,jag önskar nån människa kunde skicka ett mess o säga "du ska vara där o där,jag bjuder dig på några öl så du får ventilera dig o komma bort"
Suck...i min värld e d mer jag som gör sånt..tyvärr
Har så jävla ont i magen..haft d hela dagen...tänkte nästan på ambulans förut på jobbet....en stor klump..oro..för att nåt håller på att hända kanske...början på nåt stort...vet inte...jag e skit rädd...
Ett stort TÄNK OM i min hjärna....går runt i cirklar...runt o runt springer de orden som en hamster i sin bur..
Jag e en sjusst o bra person,jag e en GRYM morsa med massa humor o jag e kär i min tös mer o mer för varje dag....men sen e d nåt annat som säger att jag e värdelös o dålig på allt....
O d vet de flesta..att jag känner så...de försöker intala mig att "Hallå...lyssna på dig själv....du e ju bra" men nåt har förstört de där positiva sakerna i mitt liv...de där positiva tankarna....o d e INTE ok.Önskar vissa saker ogjorda....
Tårarna ligger där i ögonvrån...speciellt nu...Så ont i magen...kramper..(kan bero på kålsalladen jag åt förut:)
Ne,men jag har en stor klump i magen..rädd för att förlora allt....har redan förlorat massor...
Jag dör helre
Ne...jag har mina positiva planer till våren iaf..
-Ungern
-Åka upp till Hulda
-Åka till Macro..igen..
-Åka till pappa..saknar ju min familj som fan...1g/år räcker inte
-Kryssning
-Flytta
-Bli kär o få personen att bli kär i mig..eller få o få...haha..lät lite roligt
-Njuta av solen o den kommande värmen
-Jobba

Kommentarer

  • Lucas säger:

    Hejsan, haft en bra dag? :)

    2011-01-17 | 21:21:12
    Bloggadress: http://modegrabben.devote.se
  • msevl säger:

    Hej Lucas!!



    Jag har nog haft bättre dagar än de senaste:) Tack för att du frågar...Hoppas du har d bra!

    2011-01-17 | 22:44:16
    Bloggadress: http://msevl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: