MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

January

Kategori: Allmänt

January
cold as sorrow
when winter´s gone
it will be better
Everything gets better with time
Or worse...
or better than worse....
.................................
Inatt råkade jag kommentera en sak på fb...en väldigt gammal väns bild...så visade d sig att vi har samma problem,han har inte varit inloggad på många månader..så ödet före oss samman...tyckte han...blev 2h chattande iaf...Vely nice:) vissa killar e bra...faktiskt..de där som skickar en söta sms o meddelanden som "e d nåt,så vet du vag jag är...ring bara" jag får en del sånna...men vill samtidigt inte tynga ner folk för mycket...för många tröttnar ju...fast han e go...känt varandra i många många år...o jag vill gärna föra hela gänget samman igen...gamla gänget jag hängde med från 90 talet till 2000 talet. Han var väldigt på..jag gjorde detta förra året o d blev en succé...dock fick de se mig i 1-2h för sen blev jag utsparkad...hahah
Segt på jobbet...ensamt o tyst,sen blev d lite bättre...Sydde massa...
Hem sen handlade för 2v...200kr:) jag e bra jag..
Diskat fint..allt e fint...nu väntar jag på bättre tider...Stressad i hjärnan...halsbränna
Vill hitta på nåt ikv....
Imorn ska jag ev träffa Tony o hans kidd...leka av oss lite..tjöta

Kommentarer


Kommentera inlägget här: