MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Fitta

Kategori: Allmänt

Igår efter jobbet blev det Ikea med Mir o ungarna...glodde runt o käkade. Sen stress t kortedala,hämta mor,sen hem. Vila,bada,fixa i ordning. Blev bjuden på en "dejt" vid 22...vely nice.Sen drog jag t stan..Massa folk....Hade kul,men alla var för fulla kände jag..
Blev kallad Fitta av en viss person...Men han var överfull o efter 5 minuter kom han inte ihåg hela händelsen...jaja.. Var nära att slå till honom kan jag säga...inte likt han alls...han kanske hade mens,var gravid eller hade en bad hair day..Vet ikke....fortfarande inte släppt det.Mötte 2 gamla vänner...d var nice...blev överraskad men jätte glad.
Sov hos en polare...Hem 11,köra hem mor o sen hem o dö...
Ikväll har jag inte gjort mycket...ätit mat,lekt med tösen...kollat ebay..
Halsbränna på väg igen...
Hmm...e lite kluven över en sak...eller många egentligen...
Att folk snackar för mycket...om saker som inte stämmer...But Why?
Fick höra en del inatt....o jag fick väl skrattanfall i mitt huvud....saker som e helt osanna...Hmmm...But Why??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: