MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Det ringer

Kategori: Allmänt

Just nu befinner jag mig i en viss saknar-period...
Så fort nallen ringer tror jag att d e en viss person...men nä:(
Hoppet finns dock än så länge...men inte så jätte länge till...Ger d 2v..sen skiter jag i d...moving on...o jag jagar inte..hör inte av mig...
2v kvar på jobbet...sen...ja,sen blir d ett annat...funderar även på en utbildning...hur jag nu kommer att fixa att jobba o plugga heltid e en annan femma....men jag e inne på fordon iaf...
Längtar redan till helgen....
o till min husvagn...Åh...o fiska...bada...vara...ska fan fiska i den där "hemliga" sjön på landet:) ska fan bli av...har ju för fan 3 spön...
ska även skjuta:)jupp...ska skaffa en ordentlig kulfång...Fick ju en av Freddan en gång..men den sköts ju sönder:)
Ne,jag saknar att skjuta...ska även skaffa pistol....Åh..så roligt...synd att de flesta jag känner tycker tvärtom..d e därför d inte har blivit så mycket skjutande:(
Bara för att man e brud som gillar att skjuta så e man tydligen en massmördare..HMMMMMMM
Men ja..jag e inte som alla andra...aldrig varit...medans flickor i min unga ålder lekte med barbie dockor brände jag sönder de. jag lekte med bilar o ville alltid ha ett tåg....d fick jag aldrig. Men en kusin till mig hade d...o d var lika fascinerande varje gång. På senare ålder har jag blivit fascinerad av flygande saker...plan o helikopter...Eller ja..ganska långt tillbaka..Har t.om. flugit ett litet plan:) Ja,jag fick spaka...då kan jag säga...då var jag lycklig...
Jag hade inte många leksaker som liten..Knappt några...Men det jag hade älskade jag...Min bil,min flöjt,min nalle. Resten kommer jag inte ihåg....Så fort pappa fixade bilar o bygge var jag där...jag var intresserad...
Aldrig varit en tjej-tjej....Nej...kanske beror på att de flesta runt omkring mig var killar...Vet inte....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: