MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Alla Hjärtans dag

Kategori: Allmänt

Nu tycker jag att d e skönt att vara singel (menar just idag..haha)...just för den där kommersiella-pengarslukar dagen....
Den är bara för mycket...Skulle handla mat idag...d e fan hjärtan överallt...jag ville ha MAT..inte nallebjörnar...vad fan.
D e nån sorts tvång till folk som glömmer bort att skämma bort sina nära o kära...en sorts Påminnelse...
Men..e man kär o älskar nån kan man för fan köpa nåt kul när man känner för?
Ja...jag stör mig lite...sorry...vet att jag kommer att få sms från folk..får jag alltid...men jag uppskattar nog mer de där omtänksamma mess när d inte E alla hjärtans dag..då man bara ploppar upp i någons huvud o får ett sjusst mess....d e 1000ggr mer värt än under just denna dag...Tur att man slipper den iaf
Bokade biljetter till Black Label me...verkar fan som att alla ska dit,så d var lika bra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: