MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

U Tube

Kategori: Allmänt

Suttit hela kvällen sen vi kom o kollat Utube...Mycket minnen...låtar kopplade till olika människor...
Blev först Motley i bilen (tack L!) på hög volym...
Hemma blev det Evergrey-Pain-Nightwish....vill ha en blandskiva med de...o jag kan inte bränna...nene...min dator vill inte göra sånt. Han e lat.
E ganska poppis igen...Så mycket folk som hör av sig på dagarna...Hmmm...känns overkligt..Vad e haket?? Jo,men så känner jag...folk som har i princip hatat mig...för att de har HÖRT en del snack..som då inte stämmer...sen har de pratat med mig..o nu pratar de med en i timmar varje dag...Plötsligt...Visst e d kul...jag e glad...Väldigt glad.Men ändå...vad e haket?!haha
Visserligen har jag hört en del skit om en del med...men jag kan inte säga så mycket om d...för jag kände inte de alls då....
Imorn ska jag hem t Maffia...ska bli nice...sen blev jsag erbjuden pengar...Hmmm...av personen som hittade min väska...HMMMmm...jaja..."jag har några hundralappar över"...hahah....vad ska man säga....jag tackar inte nej om han tjatar så...hahhaa...ne,men han e nog full...kan vara därför han sa så...vad vet jag..Men pengar för mig just nu e inte alls fel...
Sen på kvällen ska jag träffa Ann-sofie...ska bli nice...Vi har ju i snart 1år sagt att vi ska ses...vi har ju sprungit på varandra ett par ggr..iofs så festade vi ihop i höstas,men vi skulle ut hon o jag...imorn ska jag iofs ut med massa folk,men hon ville ses...Very nice:)
Fan vad mätt jag e...Lammfärs (Ne..inte mitt lamm...) med brieost fyllning....lyx food..
Var och hämtade ut passet oxå...2 dagar tog d...bra jobbat..Nåt Polisen e bra på:)
Sen var jag på Mediamarkt o kollade nallar...Köper en på avbetaslning på The Phonehouse imorn..en tillfällig nalle som har gps o wifi..d e mina krav..sen blixt helst,men det hade den inte...Priset är ju sjukt lågt så jag kör på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: