MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Onsdag "glada nyhets-dagen"

Kategori: Allmänt

Satt i soffan o glodde tv.så ringer nallen...
The ex..."jag har glada nyheter" hmmm.ok,tänkte jag....
"Vi ska flytta...till Bollebyggd" ok..vart e d glada nyheter tänkte jag?
Ska min tös få uppleva en ny flytt?IGEN?? På kort tid?? o så långt ifrån mig?
Som en av hans polare sa "han lever i sin lilla värld just nu" mmmm...jo....o väldigt ego...Detta innebär att jag inte alls kan flytta på länge..ne,d går inte..Kan inte utsätta henne för 5 flytt på bara 9månader..går inte...d e ju hos mig all utbrott kommer...hon mår ju dåligt igen...och nu kommer d att bli ännu värre o jobbigare....men men...e man så ego o bara tänker på sig själv,pengar så...
sen kom nyhet nr 2..."sessan ska bli stora syster"...jag frågade NÄR...Juni...bra jobbat..snabbt jobbat...
Jag frågade varför han inte sa nåt innan..."ne,vi ville vara säkra på att allt var ok"...
När han sa d skrattade jag ihjäl mig...för att han ljuger så fint...
Sen var jag bara tvungen att säga "jaha...men hur kommer d sig då att alla andra har vetat om detta sen länge?"
"jag har dragit mig från att säga nåt"
NÄHÄÄÄÄÄ
Idiot...förlåt,men ja...faktiskt..jag borde vara en av de första att veta...eftersom d e min dotter d handlar om..
Ne,jag håller med...lever i en egen värld...Som tur var satt jag inte hemma själv,för så skulle jag antagligen slått ihjäl min tv...Var tvungen att ringa flera samtal o prata...jag blev skit ledsen...mycket för att Sessan ska få flytta o flytta så långt från mig. Är inte detta nåt man kanske ska diskutera innan som föräldrar?? Usch..jag e så arg så,för detta är inte OK.Har man barn ihop kan man inte bara göra som man vill...tyvärr...men men...jag e så van så nu...käftsmäll...d e vad d e.
På kvällen kom Lammet över..hämtade sitt bälte..o vi tog väl farväl...d var väldigt jobbigt..mer från min sida...Jag satt hemma själv o mådde skit...Mycket för mig på en dag...O jag saknar ju fanskapet enormt.
Satt o chattade med folk o ville få med mig folk ut.Ingen ville.....Jag pratade massa med Myran,hon satt även hon hemma o deppade över en kille...Men hon ville inte alls ut...Till jag tjatade sönder mig o sa "Jag hämtar dig om 10min" klockan var då efter 22...
Tog bilen,hämtade,vi söp snabbt hemma o drog ut med 0kr.
Fick öl o shottar.Hade skit kul. Alla hånglade med alla i princip...Haha...Sen blev d Babar...men där var folket off o många drog hem. Klockan var runt 4 när vi bestämde oss för att dra. Jag o Myran gick hem t henne o sov skavfötters..haha..o kollade på en tragisk film. Och just d ,när vi kom fram t deraas enorma hus blev jag bjuden på potatis gratäng..Fy fan vad gott d var...
Dagen efter drog jag hem vid 12-13 för jag skulle jobba..att jag orkade..strongt gjort av mig..
KOm till jobbet 15...jobbade till 19. Hade skit kul...Vi lekte cp barn o jag ritade massor..sen hem o bara var..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: