MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Måndag-tisdag

Kategori: Allmänt

Sov igår till  12...Fick sen besök av ängeln Lassie...han har storhandlat...åt oss...Herre vad snällt...fick sån ångest.
Blöjor o en del mat. Jag har svårt att visa uppskattning ibland...hade mest ånger o arghet inom mig.Jag ska ju till Ungern...inget pass,inga pengar till pass,körkort mm
Ångest. 15:00 var d af möte. De bollar fram o tillbaka...ska jag stanna kvar 4v till eller ej...ska jag anställas...ska jag utbilda mig...
men jag har ju ett jobb på g...natt...pengar...
samtidigt vill jag passa på att ta lastbilskort..d e ju gratis för mig,inga csn lån..inget sånt alls...vilken merit.
Eller få jobb hos chefen...allt e huller om buller...inte alls som nåt var tänkt. Men men...de får prata med varandra...jag bollar inte mellan mig o chefen.
Efter mötet drog jag till dagis.Just när jag öppnade dörren hoppar hon fram där...
Hon blev stel som en pinne o visste inte om hon skulle gråta av lycka eller om hon bara drömde.Såg d i hennes ögon. Hon var helt tårögd.Hon sprang fram till mig och grät o sa att hon saknade o älskade mig....Fan vad sånt lyfter upp en. Hon ville inte släppa mig på ett tag.
Sen drog vi till mor o åt middag. Fick lite soppa med hem.Ingen förståelse nånstans.Allt var bara mitt fel. Jo..jag fick lugnande,för att jag är ett vrak just nu. Varför ger man sig på MIG? fattiga mig?
Sen hem o uggla. Blev natt snack med Tyris...vi hade en väldigt rolig kväll i några timmar.Haha...
Sen hade jag svårt att somna. Efter 2 h i sängen,precis när jag höll på att somna in tjuter datorn till. MSN...på högsta volym.Maffe som undrade vad jag gjorde...var tvungen att gå upp o svara "jag sov" sen var d bara o stänga av ljudet...o sova
Upp sent...11..Sessan stannade hemma med mig. Skulle till hittegodsavd innan 14,men vi kom till stan 14.30....nästan 3h på passexpeditionen för att höra ett "kom tillbaka med nån som kan bevisa att du är du" happ
misstänkte detta,men trodde ändå det skulle gå. Hade med mig mitt gamla pass,Sessans pass,polisanmälan,men ne.
Sen hem och snabbstäda. Sara kom vid 19 med lite mat till oss...o cigg:) Fan vad sjusst....Hon har ställt upp med massa mat på 1år närdåliga saker har inträffat och vad har hon fått av mig? inget....Hmm...sällskap? ne,jag ska fan köpa lite saker i ungern...
Nu behövs bara nån som kan komma hit med lite öl o sprit oxå..haha
Imorn ska vi upp tidigt. Passexp 9.30,sen hittegodsavd. Sen jobbet o fylla i närvarorapport. Sen hem o städa o vika. 14 kommer Mir,efter det kommer Lassie...Bra med besök.Slipper man tänka.
Torsdag-fredag e d jobb. lördag lämnas Sessan hos mor till Söndag...får se vad jag hittar på...Måndag blir d smörgåstårta för Lassie fyller år...ångest där med..inga presenter att ge....Och han har ställt upp massor nu.
La upp bäddsoffan o fåtöljen på blocket...väldigt surt... så jag kan betala pass,lassie mm....Även epaden lades upp nu...Sen ska bilförs betalas...8200kr....ÅH VAD KUUUL

Kommentarer


Kommentera inlägget här: