MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Hmm

Kategori: Allmänt

Fick ett roligt mess...förtal?
Hmmmm...OK...
1.-jag skriver vad jag vill på min blogg. INGEN är tvingad att läsa. DÄRFÖR kan ingen komma o klaga!
2- Jag nämner INGA namn,därför kan ingen klaga på nån.
3-Varför ens engagera sig??
4-Jag skriver för min egen skull,det är MIN terapi. Löd min psykolog. Blogg är bra för min del,bara jag inte nämner namn.Precis.
SÅ DRA ÅT HELVETE
SO FUCK THE HELL OFF MY BACK!!!!!!!!!!!!!!
Och klart jag är orolig för min dotter.Vilket visar för helvete att jag bryr mig om min egen dotter. Dock går jag inte in på era jävla liv,jag pratar om HENNES liv...FÖR JAG BRYR MIG...
NE,FY HELVETE VAD ARG JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR
FAN VILL NI MIG??????????????
LÅT MIG LEVA MITT LIV,jag skiter i era jävla liv,skit i mitt!
Folk bloggar om mig oxå....MEN jag LÄSER de inte,för jag vill inte veta. Hur svårt ska d vara att låta bli???

Kommentarer


Kommentera inlägget här: